Uşak Üniversitesi 55 Sözleşmeli Personel Alımı Yapılacağını Duyurdu

Uşak Üniversitesi personel alımı için başvuru yapacak adaylarda aranan başvuru şartları, başvuru için gerekli belgeler, iş başvuru formu ve diğer tüm detaylar haberimizde.

Uşak Üniversitesi 55 Sözleşmeli Personel Alımı Yapılacağını Duyurdu
Yayınlama: 29.03.2024
182
A+
A-

Uşak Üniversitesi kendi birimleri bünyesinde istihdam etmek üzere en az lise mezunu olma şartı ile 7 farklı unvanda toplam 55 personel alımı yapılacağını duyurdu.

Uşak Üniversitesi tarafından yayınlanan ilanda 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” da yer alan Ek 2 nci maddenin (b) fıkrası gereğince yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle aşağıda belirtilen unvanlarda 55 (ellibeş) adet sözleşmeli personel alımı yapılacağına yer verilmiştir.

Hangi Unvanlarda Personel Alımı Yapılacak?

Uşak Üniversitesi kendi birimleri bünyesinde istihdam etmek üzere en az lise mezunu olma şartı ile 7 farklı unvanda toplam 55 personel alımı yapılacak.

PozisyonPersonel Sayısı
Büro Personeli22 Kişi
Spor Uzmanı1 Kişi
Tekniker2 Kişi
Teknisyen5 Kişi
Sağlık Teknikeri2 Kişi
Koruma ve Güvenlik Görevlisi3 Kişi
Destek Personeli19 Kişi
Uşak Üniversitesi Personel Alımı

Uşak Üniversitesi Personel Alımı 2024 Başvuru Şartları

İlgili ilana başvuru yapacak adaylarda genel ve özel başvuru şartları aranmaktadır.

Genel ve Özel Başvuru Şartları

  • Başvuracak adaylarda 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşıyor olmak.
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4 üncü maddesinin B bendi uyarınca hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler, hükmüne aykırı durumu tespit edilenler atanmaya hak kazansalar dahi atamaları yapılmayacaktır.
  • 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca yaptırılacak olan arşiv araştırması sonucu olumlu olmak.
  • Yerleşmeye hak kazanan adaylardan tam teşekküllü kamu hastanesinden alınacak sağlık kurulu raporu istenecek, sağlık kurulu raporu doğrultusunda adayın atanacağı kadro unvanının gerektirdiği işlerde çalışamayacak durumda olması halinde ataması yapılmayacaktır.
  • Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
  • Adaylar ilan edilen kadrolardan sadece birine başvurabileceklerdir. Birden fazla kadroya başvuru yapanların tespiti halinde, tüm başvuruları geçersiz sayılacaktır.
  • Başvuracak adayların, başvurduğu ilan numarasının karşısında yer alan aranılan niteliklerin ve genel şartların (mezuniyet, KPSS puanı, yaş şartı, cinsiyet, istenen unvanlar için deneyim şartı, vb.) tamamını taşıyor olması, istenilen sertifika ve diğer belgelerin ilan tarihinden önce alınmış ve bunu belgelendirmeleri gerekmektedir.
  • Tüm pozisyonlar için (Koruma ve Güvenlik Görevlisi hariç); Son başvuru tarihi itibarıyla 40 (kırk) yaşını doldurmamış olmak, Koruma ve Güvenlik Görevlisi için 35 yaşını doldurmamış olmak.
  • Yapılacak görev gereği Üniversitemizin il/ilçelerinde bulunan tüm yerleşkelerinde, kampüs dışında, mesai saatleri dışında ve vardiyalı çalışmaya herhangi bir engeli olmamak. Adaylar bu koşulları kabul etmiş sayılacaktır. (Tüm unvanlar için geçerlidir.)
  • Başvuruda bulunan adayların e- Devlet üzerinden alınan karekodlu SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi belgesinde bulunan meslek kodunun ilanda belirtilen tecrübe niteliğine uyumlu olması şarttır.
  • Çeşitli KHK ile kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamaz.
  • Üniversitemiz ilanın her aşamasında iptal ve/veya değişiklik yapma hakkına sahiptir.
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı
Uşak Üniversitesi Personel Alımı

Başvuru Belgeleri

  • B Sözleşmeli Personel İş Başvuru Formu/Dilekçesi. (https://personel.usak.edu.tr/menu/16567 adresinden temin edilecektir.)
  • T.C. Kimlik Kartı fotokopisi. (e-Devletten alınan karekodlu nüfus kayıt örneği kabul edilir)
  • 2022 KPSS Sonuç Belgesi. (https://sonuc.osym.gov.tr adresinden alınan karekodlu belge kabul edilecektir.)
  • Adli Sicil Belgesi. (e-Devletten alınan karekodlu belge kabul edilir.)
  • Askerlik Durum Belgesi. (e-Devletten alınan kare kodlu belge veya askerlik şubelerinden alınan onaylı belge kabul edilecektir)
  • Onaylı Diploma veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi. (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)
  • Tüm adayların e- Devlet üzerinden alınan karekodlu SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi belgesi.

Diğer Yazılarımız

Cuma Mesajları 2024 Yeni Resimli

Uşak Üniversitesi Personel Alımı Başvuru

Uşak Üniversitesi personel alımı ilanına başvurular, 29.03.2024 – 19.04.2024 tarihleri arasında (mesai bitimine kadardır) başvuru belgeleri ile birlikte Uşak Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen veya posta yoluyla başvurabileceklerdir.

İletişim Bilgileri

Adaylar başvuru süreciyle ilgili olarak Personel Daire Başkanlığı internet adresinde yer alan iletişim kanalları ile aşağıdaki iletişim bilgilerinden ulaşılabilir.

Telefon: 0276 221 22 05 e-Posta: pdb@usak.edu.tr web: www.personel.usak.edu.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.