Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu (TİTCK) Personel Alımı 2024 – Başvuru Formu Yazımızda

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu (TİTCK) Personel Alımı 2024 – Başvuru Formu Yazımızda
Yayınlama: 18.03.2024
399
A+
A-

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu (TİTCK) kendi birimleri bünyesinde istihdam etmek üzere en az lise mezunu olma şartı farklı pozisyonlarda personel alımı için duyuru yayımladı.

TİTCK tarafından yayımlanan duyuruda Büro Personeli, Destek Personeli, Sağlık Teknikeri, Teknisyen pozisyonlarında en az lise mezunu olma şartı ile 25 sözleşmeli personel alımı yapılacağı ilanen duyurulmuştur.

TİTCK personel alımı ilanı ilanında yer alan başvuru şartları, başvuru belgeleri, başvuru formu, başvuru tarihleri gibi tüm detaylar yazımızın devamında.

Hangi Unvanlarda Personel Alımı Yapılacak?

TİTCK tarafından yayımlanan duyuruda Büro Personeli, Destek Personeli, Sağlık Teknikeri, Teknisyen pozisyonlarında en az lise mezunu olma şartı ile 25 sözleşmeli personel alımı yapılacağına yer verilmiştir.

PozisyonPersonel Sayısı
Büro Personeli8 Kişi
Destek Personeli12 Kişi
Sağlık Teknikeri4 Kişi
Teknisyen1 Kişi
TİTCK Personel Alımı

Benzer Yazılar

Başvuru Şartları Neler?

TİTCK personel alımı için 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinin (A) bendinde belirtilen şartları taşımak.

Özel Başvuru Şartları

  • Tercih edilecek pozisyonun karşısında yer alan şartları taşıyor olmak.
  • Başvurulan pozisyon itibari ile gerekli 2022 KPSS (B) grubu sınavına girmiş olmak.
  • Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
  • Çalışmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı bulunmamak.
  • Nöbet usulü çalışmaya engel bir durumu bulunmamak.
  • Başvuracak adayların durumunun; 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne uygun olması.
  • Adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayların sözleşmeleri bir ay içerisinde feshedilecektir.
TİTCK Personel Alımı 2024
TİTCK Personel Alımı 2024

TİTCK Personel Alımı 2024 Başvuru Şekli ve Tarihleri

TİTCK personel alımı için adayların 18/03/2024 – 01/04/2024 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden Sağlık Bakanlığı – Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım veya Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) adresinden başvuru yapılacak pozisyon için gerekli evrakları sisteme eksiksiz olarak yüklemesi ve başvuru işlemini tamamlaması gerekmektedir.

  • Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece birine başvurabilecek olup birden fazla pozisyona başvuru yapılamayacaktır. Posta ile veya diğer şekillerde yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.
  • Adayların KPSS puanı, eğitim, mezun olduğu bölüm ve kimliğine dair bilgileri e-Devlet üzerinden ilgili kurumların web servisleri aracılığı ile temin edilerek alınacağından adaylardan başvuru aşamasında bu belgeler istenilmeyecektir. Adayların söz konusu bilgilerinde hata mevcut ise başvuru yapmadan önce ilgili kurumlardan gerekli güncelleme/düzeltmeleri yaptırmaları gerekmektedir.
  • Tecrübe istenen pozisyonlar için e-Devlet üzerinden karekodlu olarak alınmış SGK Tescil ve Hizmet
  • Dökümünün pdf formatında “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan “SGK Tescil ve Hizmet Dökümü” alanına yüklemeleri gerekmektedir.
  • Tecrübe istenen pozisyonlar için tecrübenin geçtiği kurumdan alınmış çalışma belgesini pdf formatında “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan “Çalışma Belgesi” alanına yüklemeleri gerekmektedir.
  • Sertifika istenen pozisyonlar için söz konusu sertifikalar pdf formatında “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan “Sertifika” alanına yüklemeleri gerekmektedir.
  • Kamu kurum ve kuruluşlarında, sözleşmeli personel (4/B) pozisyonlarında görev yapmakta iken, kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, bir yıllık bekleme süresini doldurduklarını belgeleyebilmeleri için görev yaptıkları eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesini başvurusu sırasında pdf ya da jpeg formatında “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan “4/B Hizmet Belgesi” alanına yüklemeleri gerekmektedir.
  • Adayların başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra “Başvurularım” ekranından başvurularının tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmeleri gerekmektedir. Başvurularım ekranından “Başvuru Alındı” ibaresi görülmeyen hiçbir başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.
  • Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından, istenilen belgelerin başvuru aşamasında sisteme yüklenmesinden, başvuruda bulunan adaylar sorumludur. Bu hususlara riayet etmeyen adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.
  • Sözleşmeli olarak istihdam edilecek personelin bu ilanda ve ilgili mevzuatta belirtilen şartları taşımadığının tespiti halinde, başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. Ayrıca başvuru şartlarını taşımadığı daha sonradan tespit edilenlerin sözleşmeleri tazminatsız ve bildirimsiz feshedilecektir.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.