Hitit Üniversitesi Personel Alımı 2024 – Başvuru Şekli ve Tarihleri

Hitit Üniversitesi Personel Alımı 2024 – Başvuru Şekli ve Tarihleri
Yayınlama: 08.05.2024
86
A+
A-

Hitit Üniversitesi kendi bünyesinde istihdam etmek üzere en az ortaöğretim mezunu olma şartı ile farklı unvanlarda çok sayıda sözleşmeli personel alımı yapılacağını duyurdu.

Kamu ilanları resmi sitesi üzerinden yayınlanan ilanda Hitit Üniversitesi kendi bünyesinde istihdam etmek üzere en az ortaöğretim mezunu olma şartı ile Destek Personeli, Koruma ve Güvenlik Görevlisi unvanlarında toplam 11 sözleşmeli personel alımı yapılacağına yer verilmiştir.

İlgili ilana başvuru yapacak adaylarda aranan başvuru şartları, başvuru formu, başvuru belgeleri, kadro dağılımı ve diğer tüm detaylar haberimizin devamında.

Hangi Unvanlarda Personel Alımı Yapılacak?

Hitit Üniversitesi kendi bünyesinde istihdam etmek üzere en az ortaöğretim mezunu olma şartı ile Destek Personeli, Koruma ve Güvenlik Görevlisi unvanlarında toplam 11 sözleşmeli personel alımı yapacak.

PozisyonPersonel Sayısı
Destek Personeli
(Temizlik Hizmetleri)
6 Kişi
Koruma ve Güvenlik Görevlisi5 Kişi
Hitit Üniversitesi Personel Alımı 2024

Başvuru Şartları Neler?

Hitit Üniversitesi personel alımı ilanına başvuru yapacak adaylarda genel ve özel başvuru şartları aranmaktadır.

Genel ve Özel Başvuru Şartları

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.
  • 657 sayılı Kanunu’nun 53’ üncü madde hükümleri saklı kalmak kaydı ile görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı bulunmamak.
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak; askerlik çağına gelmemiş olmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış, ertelemiş, yedek sınıfa geçirilmiş olmak veya muaf olmak.
  • 2022 yılı KPSS (B) grubu KPSS P94 (Ortaöğretim) ve KPSS P93 (Önlisans) puan türlerinden en az 50 puana sahip olmak.
  • Son başvuru tarihi itibarıyla 18 (on sekiz) yaşını doldurmuş ve 35 (otuz beş) yaşını bitirmemiş olmak.
  • Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
  • “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”ın Yeniden İşe Alınma Başlıklı Ek 1 inci maddesinin (b) fıkrasına eklenen; “Sözleşmeli personelin, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmesinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde tek taraflı feshetmesi halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kamu kurum ve kuruluşlarının sözleşmeli personel pozisyonlarında yeniden istihdam edilemez.” hükmüne aykırı durumu olmamak.
  • Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 6’ ncı maddesi gereğince “İşe alınması açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini taşımadığının sonradan anlaşılması, işe alınma açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini sonradan kaybetmesi…” hallerinde hizmet sözleşmesi Üniversitemizce tek taraflı olarak feshedilir.
  • 03 Haziran 2022 tarih ve 31855 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Yapılmasına Dair Yönetmelik” gereğince sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar hakkında arşiv araştırması yapılacak olup, arşiv araştırması sonucuna göre sözleşme imzalanacaktır.
  •  Çeşitli kanun hükmünde kararnameler ile kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamazlar.
  • Koruma ve Güvenlik Görevlisi pozisyonuna başvurarak atanmaya hak kazanan adayların kamu veya özel sağlık kuruluşunda boy ve kilo ölçümü yaptırarak belgelendirmesi gerekmektedir.

Destek Personelinin (Temizlik Hizmetleri) Görevleri:

  • Üniversitenin ve bağlı birimlerin açık ve kapalı mekânları, binaların ana girişi dâhil sınıflar, laboratuvarlar, salonlar ve çalışma odaları ile ortak kullanım alanlarını süpürmek ve paspas yapmak, pencere, masa, raf, aydınlatma armatürleri, kalorifer petekleri, pervaz vb. yerleri silmek.
  • Katı atıkları ve geri dönüşüm materyallerini düzenli olarak toplamak ve belirlenen alanlara taşımak.
  • Tuvaletleri günlük ve gerekli oldukça ilgili temizlik malzemesi ile yıkamak, kâğıt havlu ve sıvı sabun eksildikçe tamamlamak, lavaboları sıvı temizleyici malzeme ile temizlemek, aynaları ve muslukları silmek.
  • Her türlü malzeme, demirbaş, makine-teçhizat vb. eşya veya yükleri taşımak.
  • Görevlendirildikleri birimlerde çevre düzenlemesi yapmak, çim biçmek, çiçek ve peyzaj bakımı, budama, sulama vb. bahçıvanlık işlerini yürütmek.
  • Görevlendirildikleri birimlerde yiyecek ve içecek servisi yapmak.
  • Görev alanındaki tespit edilen arıza ve hasarları ilgililere bildirmek.
  • Tüm bu işlemler esnasında iş sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uymak.
  • İş alanlarıyla ilgili ekipman ve malzemeleri kullanmak.

Görevlendirildikleri birimlerde görev tanımlarına uygun olarak, birim yöneticileri tarafından verilen diğer iş ve işlemleri yürütmek.

Hitit Üniversitesi Personel Alımı 2024
Hitit Üniversitesi Personel Alımı 2024
Hitit Üniversitesi Personel Alımı 2024

Başvuru Belgeleri

  • Sözleşmeli Personel Başvuru Formu
  • 2022 KPSS Sınav Sonuç Belgesi
  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Yerleşim Yeri Belgesi (E-devletten alınan kare kodlu belgeler kabul edilir)
  • Diploma veya Mezuniyet Belgesi (E-devletten alınan kare kodlu belgeler kabul edilir)
  • Adli Sicil Kaydı ( e-devlet üzerinden yeni tarihli barkotlu e-devlet çıktısı)
  • Askerliğini Yapanlar için Terhis Belgesi, Tecilli Durumda Olanlar İçin Askerlik Durum Belgesi (Erkek adaylar için askerlik Şubesinden veya e-devlet üzerinden yeni tarihli barkotlu e-devlet çıktısı.)
  • SGK Hizmet Dökümü (E-devletten alınabilir.)
  • Vesikalık Fotoğraf (1 Adet)(Güncel)
  • Koruma Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı Fotokopisi (Koruma ve Güvenlik Görevlisi Kadrosuna Başvuran Adaylardan İstenecektir)

ÖNEMLİ NOT: Atanmaya hak kazanan adaylar; İhtiyaç dahilinde Üniversitemizin merkez kampüsünde ve Üniversitemize bağlı birimlerde görevlendirileceklerdir. Adaylar bu koşulları kabul etmiş sayılacaktır.

Hitit Üniversitesi Personel Alımı 2024 Başvuru Şekli

Hitit Üniversitesi personel alımı ilanına başvuru yapmak isteyen adaylar 08.05.2024 – 22/05/2024 tarihleri arasında (mesai bitimine kadar) Başvuru Formunu bilgisayar ortamında doldurup, çıktısını alıp, fotoğraf yapıştırıp imzalayarak istenilen belgelerle birlikte Hitit Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Şahsen başvuru alınacak olup, posta ve diğer yollarla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece birine başvuru yapacaklardır. Birden fazla unvana başvuru yapıldığı tespit edilen adayların başvuruları iptal edilecektir.

Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu sonradan tespit edilenler ile başvuru sonrası istenilen belgeleri ibraz etmeyenlerin başvuruları geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.

Adayların verdikleri beyanlar ile sunduğu başvuru belgelerinin sorumluluğu kendilerine aittir. Yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunan adaylar, yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybedecek olup, gerçeğe aykırı belge, beyan teslim edenler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.

Üniversitemiz gerekli durumlarda ilanın her aşamasında iptal veya değişiklik yapma hakkına sahiptir.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.